söndag 14 december 2008

lite fler bilder

Här får ni se lite bilder, är lite blandat från senaste veckan och så...

Jag och Marga i madrid, vandrade runt lite och kollade in affärer. Väldigt mycket och se och väldigt stort utbud av saker och ting. Var i madrid från 12 på dagen och kom hem vid 22.00 på kvällen.





















Jag och Moa en fredagkväll i Madrid, var en mycket trevlig kväll. Först var vi på restaurang och käkade. Till förrät åt vi brieost som doppas i hallonsylt, låter som lite konstig kombination men var väldigt gott. Sen åt vi den spanska rätten paella med kött och kyckling, smakade också det bra. Sen hamna vi på en pub några timmar. Det som är synd är att bussen till ajalvir slutar gå vid 00 på helgen, vilket är lite synd då man gärna är ute senare. Denna kväll kunde Christina (mamman) hämta mig från metron så jag att jag kunde vara det.



´
























Här är de fina barnen, Ivan och Olivia som jag "tar hand om". Olivia är 11 år och Ivan är 6 år. På dagarna är de i skolan, så det är mest på morgonen och kvällarna jag är med dem. Även på helgerna.



































Inga kommentarer: