onsdag 24 december 2008

julafton

Idag är det julafton, känns inte riktigt så med tanke på vädret och att jag alltid är van att fira med familjen i piteå. Vaknade imorsse vid halv 10 av att barnen var häruppe på tredje våningen. De hade fått sina morgonjulklappar, så de hade börjat spela ett av nintendo wii spelen. Jag tog sedan en promenad på morgonen, härlig start på dagen. Kortet här nedanför är taget kring där jag brukar promenera.

Just nu tar jag de bara lungt här hemma, vid 17-18-00 tiden ska vi fara till Christinas syster för julfirande där. GOD JUL till alla därhemma.


3 kommentarer:

Jessica sa...

God Jul till dig med!
Hoppas du har det bra där borta i värmen :)
Är inte alls avundsjuk på dig när jag sitter här och läser din blogg.. :)

Kram Jessica

Evelina sa...

heej:) kul och höra av dig! hoppas du hare bra nu under jul. Är rätt nice härborta. Ser att du också har blogg. Kul!kramar

Jessica sa...

Joo jag har blogg men använder inte den där.. jessicawinter.blogg.se har jag nu:) Så kika in där vetja:P
Hur länge ska du vara där borta i värmen då? Hoppas julen har varit bra! Kramar