söndag 1 juni 2008

söndag

Igår var jag hos Sara, riktigt trevligt. Vi grillade bakpotatis och kotletter och hon hade fixa sallad. Till efterätt blev det glas, mörk choklad och färska jordgubbar...mums!! Vi drack nått glas vin också. Sen for hon ut på rex medan jag for hem för jag var alldeles för seg.

På söndagmorgon blev det intervaller med werner, jag är inte alls van det. Var riktigt jäkla tungt alltså. Speciellt då det är så varmt ute, ibland ville jag bara sätta mig ner i spåret. Men Sara drog mig bra. Såhär sprang vi:

Springa 7 min , gå 2 min.
Springa 6 min, gå 2 min
Springa 5 min, gå 2 minSpringa 4 min, gå 2 min
Springa 3, gå 2 min.
Typ nånting sådant var det. Hann cirka 7,5 km:)

Var föresten tvungen och lägga in en bild på min fina klass, som togs i fredags!!:)

Inga kommentarer: