lördag 7 juni 2008

utflyttning

Ja, nu är det på gång.

Igår började dagen med att jag och mamma skulle hyra släpp och köpa kartonger, efter vi kört i några minuter får vi punka på bilen. Var ju verkligen kass tajming, men brukar väll vara så med punka. Jaja, bara och sätta igång och försöka byta. Problemet var att få fram extra däcket som låg faskilad under bilen. Efter många om och men fixa vi det.

Dagen sedan bestod i att packa ner saker och resa ut saker, fattar int vad jag har för grejer med plats tog dom. Idag kom även min kusin. Han hjälpte också till med flyttningen, vilket var mycket snällt. Dom for hem nu ikväll och nu bor jag i Saras lägenhet själv (hon är i stockholm). Känns så tomt utan mitt hem och mina saker. Ingen riktig fast punkt.

Imorrn ska jag städa lägenheten själv. Om DU har tid att hjälpa till en stund, är du mycket välkommen (man kan ju alltid försöka). Jag hoppas det inte tar alltför länge.

Inga kommentarer: