fredag 6 juni 2008

examen

Jaaa, igår var min examen. Sååå underbart väder var det. Började med att mamma och syrran kom hit vid tio. Vi käkade frukost och så tillsammans och jag fick min examenspresent, en bärbar dator. Så himla bra. Jag har typ längtat efter en sådan i flera år. Känns bra nu när jag flyttar till Lund och allt.

Igår samlades hela klassenförst, skålade och så innan alla kom. Sedan var vi i aulan där ett bildspel visades från alla terminer (himla bra ordnat). Vi fick ävendiplom och lite annat. Sedan var det fika tillsammans.

Efter det var jag, syrran och mamma bjudna till Michaelas familj. Där var det också henne släktingar och så. Var mycket god mat och trevligt sällskap!!

På tisdag drar jag, är såå mycket som ska ordnas inom dess, med utflyttning städning och allt. Känns riktigt jobbigt.

Inga kommentarer: