lördag 31 maj 2008

vad hänt på senaste?

Ja, i torsdags var det då vrålfikat. Gott fika och trevliga sånger. Såhär sjöng dom om mig:

Melodi: sommartider
Evelina, B, Evelina
Ofta på IKSU, "shitbreaks" och så....oh oh oh
Är härligt virrig och från Piteå

Lite kul ändå:)

På fredag var det brännbollsyran. Var riktigt kul. Vissa var riktigt seriösa med sina utkläderna och hade allt möjligt på sig. Vi vann som inte någon match...hehe, men var roligt ändå. Trevlig stämning och allt möjligt.

Vårat lag: Mosers stjärnor



















Efter brännbollen var det dags att skynda sig hem för lite över en timme senare skulle alla i klassen vara hos Michaela för oc ta kort. Alla var riktigt fina!! Sedan började förfesten hos henne. Var där någon timma och sedan var det dags och dra ner till NH för trerättersmiddag, sänger och trevligheter. När vi var där vart de vidare på o`learys och dansa loss lite.


Jag och Michaela


















Vi matcha varandras klänningar lite:)


10 dagar till jag flyttar....ooo, tidigare kändes de så långt ifrån. Nu är det så nära.....

Till veckan kommer mamma och syrran. Då blir det och packa ur lägenheten och städa. Så blir utan boende. Som tur får jag bo hos Sara, sambos igen för en kort tid;)
Har föresten tänkt på att jag verkligen borde skaffa en digitalkamera nu, har ju ingen. Men fick några bilder av Mikka.

Inga kommentarer: