lördag 17 maj 2008

stan

Igår var det mycket trevligt på festen. Nästan hela klassen var där så det var kul. Vi grillade mat och käkade. Sedan var det mycket gott tilltugg och bål. Vi lekta lekar ute, var svinkallt om fossingarna men var många roliga lekar dom tragit ihop. Vi tränade även på Moho- sången inför avslutningen (Moho är en bok vi arbetsterapeuter har i utbildningen). En bra låt som Sandra fixat.

Idag har jag var på stan med min sambo cissi, eller hon bor ju hos Anders nu för tiden. Skulle dra dit vid elva -tolv och cissi lyckades sova lite för länge, det är inte ofta det sker. Hon har koll på de här med tidspassning annars:)

Var mycket trevligt och var på stan i typ 4,5 timme. Hon hade gratis biljett på caffe latte så det var gott och dricka, brukar aldrig köpa sådant. Sen vart det lite shopping (som vanligt då jag är på stan) skulle behövt hitta nå kläder till sittning å de men gick inge bra. Fanns så mycket annat kul också. Fixa iallafall några pärmar så jag kan sortera mindra 100 papper jag har överallt och ta med det viktiga till Lund, så jag har något stöd i arbetet. Sen var det rätt härligt väder också så man kunde sitta ute i solen utan att frysa allt för mycket.

Bokade iallafall flygresan idag eftersom mitt kort inte funkade att boka med på internet. Så flyger den 10 juni ner till malmö, men mellanlandar i stockholm. Första gången jag flyger i Sverige och första gången jag flyger själv. Men borde gå vägen på något sätt ändå. Jag brukar ofta förlita mig på andra när jag drar mig iväg någonstans. Typ när jag vart utomlands med Cissi har hon haft koll på de mesta. Så nu äre dags för mig och lära!

Nu är jag så väldigt trött, känner mig lite seg
Skönt med någon dag kvar av helgen:)

Inga kommentarer: