måndag 19 maj 2008

måndag

Ja, idag är det måndag. Ofta tungt efter en skönt helg men går alltid ändå.
Plugg till klockan tre med Sara och Mikka, gick fint men vi kan bara bli lite trött och oseriösa ibland men arbetet går ju framåt iallafall. Två och en halv vecka kvar nu alltså...........

Sedan var jag på stan och vandrade runt lite, försökte återigen hitta någonting till sittningen och examen. Och jag köpte två klänningar men jag är inte helt nöjd så blir nog något annat, iallafall en av dem. Ska på stan imorrn också och fixa outfliten till brännbollsyran så kan passa på och kolla lite kläder då också.

Efter shoppingen käkade jag middag på stan med Sara, tror stället hette Starz (jag och namn). Det var gott och trevligt. Kul och se Sara, när man bodde tillsammans var det varje dag.

Sedan traskade vi iväg till kvinnojouren, jag hade bara tänkt vara och jobba där en stund. Men dom bjödpå fika och någon föreläsare var där så blev att stanna och lyssna. Vid halv 9 började jag traska hemmåt.

När jag kom hem tog jag mig en kort springtur ute, hmm. Måste ju ladda lite för vårruset. Så man orkar dom fem kilometerna i bra tempo.

Sovdags nu och blir lite sovmorgon imorrn...:)

Inga kommentarer: