söndag 25 maj 2008

Söndag

Tjoho
Nu var det snart en vecka sedan jag skrev i bloggen, lätt att man glömmer bort och sådant.
Vad har hänt annars då? ja veckorna rullar på snabbt som vanligt, vart i skolan, tränat löpning, lite brännboll och så vidare.

Tisdag 27/5: Vårruset
Försökt springa lite inför detta. Tränar ju endel annars men blir lite annat och springa. Försökt ta reda på ungefär hur sträckan är men har inte riktigt koll än. Blir 5 km+ piknik efteråt, rätt trevligt.

Fredag 30/5 Spela i brännbollsyran
Ja, på fredag spelar vi. Det ska bli roligt, brännboll är ju kul fast man inte spelar det så ofta. Spelar mellan 11-14 på fredagen tror jag det var. I veckan var vi och fixa lite kläder inför det.

Helgen har vart kul, dock inte slut än. I fredags var vi hos Sandra, grillade och såg national tresure 2. har velat se den på bio tidigare så kul att få se den nu. Var på stan igår, träffa sara och amelie. Var och fika och jag kolla runt lite på stan. På kvällen blev det grillning igen, mycket sådant på senaste, men är ju gott så. Var ute hos Micke men jag drack inge eftersom jag bestämt och springa dagen efter, ingen bra kombination då kanske. Så blev och se lite schlager sen på kvällen, när dom andra drog ut. Gick ju kasst dock.

Snart flyttar jag från Umeå, lite trist men men:)

Inga kommentarer: