torsdag 17 juli 2008

ännu ett tag sen

Först lite bilder och sedan lite skrivande....











Vi och vår igelkott














Jag försöker spela:)



















Jag, Andreas och Anna-Maria

















Vi partar o käkar i trädgården


Nu tar jag mig tiden för att skriva ett blogginlägg, ska försöka få in några bilder också. Veckorna rullar på alltså, hmm..har väll varit här i typ 6 veckor. Gått väldigt snabbt....

Nu har jag fyra veckor endast kvar på jobbet, saken är den att jag har tackat ja till fortsatt boende i kollektivet vilket gör att jag kommer vara kvar i lund ett tag till, hur lång tid har jag ingen anning!? men var tvungen och svara i går och då tänkte jag att jag kan fortsätta bo här.

Men nu är det så att i mitt kollektiv finns de inget ledigt rum i höst, han som jag hyr av kommer tillbaka. Så jag flyttar in i grannkollektivet med Malena, Anna- Maria och Frida. Så just nu söker jag jobb, olika kurser för att ha något att göra. Helst av allt vill jag ha jobb. Har kommit in på magister i ume som är på distans!? kanske börjar det..Sen även nån kurs jag sökt i lund

Men vad händer annars här? Umgås väldigt mycket me kollektivet, mitt och grannarnas..tränar, ser film, festar, umgås.

Såg även sex and the city för nån vecka sedan, sååå jag längtat!!!!

3 kommentarer:

Cissi sa...

Och som JAG har längtat efter ett nytt blogginlägg =)

Evelina sa...

kul och höra!!!!:) ska försöka uppdatera mer och fixa lite mer bilder;) kraam!

Cissi sa...

Ja dom där runda halsbanden är snygga! Jag har sett ut ett annat mycket billigare (för jag antar att Efva Atlling-halsbandet inte är gratis direkt) så det blir nog det istället. I väntan på att jag blir rik hehe. Kram